PARANGHELIA…. salvează România!?

Periegheze

Pe plaja de la Mamaia / Se mai face… treaba aia!?

Motto: Păi bă, o viață are omuʼ. Nu-i frumos s-o trăim așa cum putem? Să ne facem și treaba, ca brazilienii, și să ne simțim și bine? – RADU MAZĂRE

Și RADU ȘTEFAN MAZĂRE a trăit-o din plin! Spre disperarea oamenilor care mai pricepeau câte ceva din ce se mai întâmpla prin țară, și spre bucuria plenară a tuturor aginatorilor de ocazie! Care i-au asigurat cortegiul triumfal la toate… parangheliile de mai jos. Și la multe, multe altele.

Intenția noastră nu este aceea de a-i face ferparul faptelor și întâmplărilor (cu mare vizibilitate și impact la… public ale), lui Radu Mazăre, fost primar al Constanței! Care s-a umplut de aplauze și de ovații, în timp ce a golit vistieria bugetului local de multe milioane de lei. Numai în anul 2009, prin coțcăriile sale estivale, Mazăre a…

Vezi articolul original 2.409 cuvinte mai mult

2 răspunsuri to “PARANGHELIA…. salvează România!?”

  1. ecoarta Says:

    Personajul in cauza imi provoaca cel mai puternic sentiment de jena umana.
    Somnul ratiunii naste monstri!
    Sarmanul este ultima regurgitare a unui sistem profund corupt, pe care l-am suportat prea mult, insa mai este mult pana…departe!

  2. Aliosa Says:

    ” Personajul în cauză ” mi-a provocat SILĂ și DISPREȚ chiar din momentul când l-am VĂZUT PRIMA DATĂ la TELEVIZOR ! 😦
    De-atunci mi-am spus în GÂND că-i un MARE ȘMECHER , OPORTUNIST , ORGOLIOS , fără prea MULTĂ CARTE dar stăpânit de POFTE MARI de AVANSARE în VIAȚA POLITICĂ și NU NUMAI ! 😦
    În cele din urmă a AJUNS acolo unde TREBUIA să AJUNGĂ cu câțiva ani în urmă ……………

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.