”Como saber que a imunidade está baixa e como aumentá-la ”

Motto:

Omul cât TRĂIEȘTE , învață ! 🙂 EU trăind, ÎNVĂȚ mereu!!! 🙂 🙂 🙂

Acesta fiind SLOGANUL meu , am dat REPUBLICARE articolului cu TITLUL de mai sus ! 🙂

Pentru a veni în sprijinul persoanelor virtuale din ” ROMÂNIA educată” de Klaus WERNER Johannis și coaliția lui de guvernare PNL(PDL)&USRPLUS&UDMR , gestionată , am apelat la ” GOOGLE TRANSLATE” 🙂 care le ȘTIE pe TOATE 🙂 care a TRADUS astfel :

  • ”Cum să știi că imunitatea este scăzută și cum să o crești
    Publicat pe 19/08/2021 de Pitacos e Achados

Pentru a menține imunitatea ridicată, trebuie să adoptați noi obiceiuri de rutină. Vezi ce sunt și dacă le faci
Este bine cunoscut faptul că, pentru a preveni bolile infecțioase, este esențial să ai un sistem imunitar puternic. Dar, în mijlocul acestei pandemii de coronavirus pe care o întâmpină lumea, merită să ne amintim ce semnale trimite corpul atunci când imunitatea este scăzută și ce să facem pentru ao crește.

De unde știi dacă imunitatea este scăzută?
Imunitatea scăzută este mai frecventă la persoanele în vârstă și la persoanele cu boli cronice precum diabetul și hipertensiunea arterială. De aceea, acești oameni sunt considerați un grup de risc. Dar asta nu înseamnă că toți ceilalți au imunitate suficient de mare pentru ca organismul să se poată vindeca rapid de o infecție cu coronavirus.
Deci, dacă ești tipul de persoană care este întotdeauna bolnavă, fii conștient de faptul că acesta este un semn clar că corpul tău este dezechilibrat.
Unele dintre bolile care apar adesea când imunitatea este scăzută sunt herpesul, aftele , gripa și răceala , uneori în timpul anului.

Cum să crești imunitatea pentru a te proteja de coronavirus și alte boli
Nu este suficient să luați măsuri pentru a trata herpesul, aftele, gripa și răceala.
Este necesar să preveniți apariția acestor boli din nou, consolidându-vă sistemul imunitar.
Vedeți cum să faceți acest lucru în atitudini importante din viața de zi cu zi.

Somn ușor
A dormi bine înseamnă să dormi suficient pentru ca corpul tău să aibă timp să-și revină din uzura pe care a avut-o pe parcursul zilei. Este mai important să dormi adânc și răcoritor decât să dormi ore lungi. Calitatea este mai importantă decât cantitatea de somn.
Somnul este atât de important pentru a întări imunitatea, deoarece, în timp ce vă aflați în repaus complet, corpul dvs. va face o „curățare” internă, eliminând toxinele pe care le-ați acumulat în timpul zilei și restabilind capacitatea organelor și a mușchilor pentru activitățile următoare. zi.

Mănâncă bine
Împreună cu un somn bun, este esențial să mănânci sănătos. Prin alimente veți furniza corpului dvs. toți nutrienții de care are nevoie pentru a vă întări sistemul imunitar.
Deci, este important să consumați 3 până la 5 porții de fructe pe tot parcursul zilei, cel puțin 2 porții de salate, pe lângă carbohidrați integrali, semințe, leguminoase, iaurt, fructe oleaginoase (nuci și nuci), grăsimi sănătoase (pește, ulei de măsline) , avocado, nucă de cocos), surse de proteine ​​și fibre.
Ar trebui să evitați consumul de calorii goale pe cât posibil, cum ar fi mâncărurile industrializate și mâncărurile rapide, deoarece acestea perturbă funcționarea corpului, dezechilibrând sistemele și făcând loc bolilor.

A sta la soare
Soarele este principala sursă de vitamina D a organismului , iar această vitamină este vitală pentru întărirea sistemului imunitar. Deci, ori de câte ori este puțin soare afară, de preferință în timpul orelor mai blânde, petreceți cel puțin 15 minute la soare pentru a absorbi această vitamină. Idealul este să obțineți cel puțin 1 oră de soare.
Nu uitați însă că această vitamină nu va fi absorbită dacă nu mâncați sănătos. Trebuie să respectați toate sfaturile pentru ca întărirea corpului dvs. să fie eficientă.

Odihnește mintea
Stresul și anxietatea vieții de zi cu zi vă pot îmbolnăvi cu adevărat, deoarece aceste probleme vă determină scăderea imunității .
Așadar, învățați să faceți față acestor situații pentru a le evita cât mai mult posibil și pentru a nu vă lăsa purtați cu dezechilibru emoțional atunci când se întâmplă.

Pentru a face acest lucru, luați-vă timp liber în timpul zilei, nu mai lucrați în exces și veți vedea cum totul va intra în linie pentru a vă bucura de o sănătate bună.” !!! 🙂 🙂 🙂

Sursa articolului original este :
https://pitacoseachados.com/2021/08/19/como-saber-que-a-imunidade-esta-baixa-e-como-aumenta-la/

Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

Pitacos e Achados

Para manter a imunidade alta é preciso adotar alguns novos hábitos na rotina. Veja quais são e se você os faz

É de conhecimento popular que, para prevenir doenças infecciosas, é essencial estar com o sistema imunológico fortalecido. Mas, em meio a esta pandemia de coronavírus que o mundo está vivendo, vale a pena relembrar quais são os sinais que o corpo envia quando a imunidade está baixa, e o que fazer para aumentá-la.

Como saber se a imunidade está baixa?

A imunidade baixa é mais comum em pessoas idosas e com doenças crônicas, como diabetes e pressão alta. Por isso que estas pessoas são consideradas um grupo de risco. Mas, não significa que todos os demais estejam com a imunidade alta o bastante para que o corpo consiga se curar rapidamente de uma infecção por coronavírus.

Então, se você é o tipo de pessoa que está sempre doente, saiba que…

Vezi articolul original 475 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


%d blogeri au apreciat: