Consumul rațional și permanent de AVOCADO scade GLICEMIA și COLESTEROLUL !!!

” ÎNCERCAREA moarte n-are” !!!

7 rețete de nota 10 ! 🙂

Puneți-le în practică și vă veți convinge ! 🙂

” Consumul de AVOCADO scade GLICEMIA și COLESTEROLUL !

Medicii sunt siguri ca consumul regulat de avocado va va imbunatati sanatatea.

In medie, avocado are 160 de calorii, 2 grame de proteine si 15 grame de grasime sanatoasa. Desi contine 9 grame de carbohidrati, 7 dintre ele sunt fibre, deci exista doar 2 carbohidrati „neti”.

Potrivit nutritionistilor , consumul a 100 de grame de avocado pe zi aduce multe beneficii pentru sanatate:

– scade nivelul colesterolului si glucozei;
– imbunatateste circulatia sangelui;
– reduce depresia si tensiunea ;
– favorizeaza o digestie buna.

Dar avocado are un continut ridicat de calorii, asa ca persoanele supraponderale trebuie sa fie atente la utilizarea acestui fruct.

Si unele studii au aratat ca nutrientii din avocado pot ajuta la prevenirea cancerului de prostata si la reducerea efectelor secundare ale chimioterapiei.

2. Salata de ton cu avocado.

– Conservele de ton si avocado merg bine impreuna. Taiati o jumatate din avocado decojit si umpleti-l cu ton. Se acopera cu rosii, ierburi si suc de lamaie.

3. Salata de creveti si avocado .

– Prajiti niste creveti intr-o tigaie pana se rumenesc. Tocati avocado si rosii cherry, amestecati cu crevetii. Se condimenteaza cu ulei de masline, suc de lamaie si sare. Perfect pentru cina!

4. Paste cu sos de avocado.

– Se fierb pastele. Puneti un avocado cu usturoi la fiert, adaugati cateva picaturi de otet si suc de lamaie. Turnati acest sos peste paste si asezati feliile de rosii pe el.

5. Avocado in pita.

– Taiati avocado, ardeiul gras, branza feta si ceapa verde in felii. Infasurati totul in paine de pita. Aceasta este o gustare excelenta pentru un picnic in natura.

6. Avocado prajit.

– Inmuiati feliile de avocado in ou si rotiti-le in pesmetul condimentat si sare. Prajeste avocado in ulei din floarea soarelui din abundenta. Cel mai bun adaos la acest fel de mancare este un sos fierbinte.

7. Inghetata de avocado.

– Bateti pulpa de avocado, sucul de lamaie , coaja si mierea dupa gust cu un blender. Se toarna amestecul intr-o matrita, se acopera cu folie de plastic si se congeleaza. Acesta este un fel de mancare slab in calorii .” !!! 🙂 🙂 🙂

Sursa :

Alioșa ! 🙂

Un răspuns to “Consumul rațional și permanent de AVOCADO scade GLICEMIA și COLESTEROLUL !!!”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLLLL !!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    Mulțumesc celor 17 persoane virtuale care au dat LIKE ! 🙂
    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


<span>%d</span> blogeri au apreciat: