Ceremonii la schimbarea garzii

Lacrimaroua

De cand ma stiu, m-au fascinat uniformele militare si ceremoniile desfasurate cu ocazia diferitelor evenimete; azi, va invit sa facem un mic tur si sa admiram … 😉

Prima oprire, la Bucuresti, in Parcul Carol – Mormantul soldatului necunoscut !

Ne indrepta spre Cetatea Alba Carolina !
Schimbarea garzii in Cetatea Medievala, se efectueaza la postul de la Poarta a IV-a si la postul de la Poarta a III-a a Cetatii.

Dam o fuga la, Londra – Palatul Buckingham.  😉

Pentru ca imi este dorrrr de Grecia, ne oprim la Atena.
Cea mai spectaculoasa parada are loc duminica.

Sunt fascinata de cultura si traditiile Coreii de Sud, ne oprim la Seoul – Palatul Deoksugung ! ❤

❤ imi este in Cehia, ne oprim la Praga !!! 😉

Suntem in  India, New Delhi – Palatul Prezidential.

M-am amuzat in Pakistan dar, acesta este ritualul si il respectam ! 😉

Vezi articolul original

2 răspunsuri to “Ceremonii la schimbarea garzii”

  1. Aliosa Says:

    Superbă postare ! 🙂
    Din acest motiv , i-am dat aici REPUBLICARE ! 🙂
    Am asistat de mai multe ori la SCHIMBAREA GĂRZII la Cetatea ” Alba Carolina ” !!! 🙂 🙂 🙂
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/25/
    Mulțumesc Doamnă Lăcrimioara ! 🙂
    Cu respect,
    Alioșa ! 🙂

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.