Ce nu îmi place să văd pe bloguri și ce articole nu citesc?

by Natasa Alina Culea

 Ce mă face să dau click pe un titlu sau să îl ignor?

  • Să începem cu… reclamele. Am toată îngăduința, nu mă deranjează și înțeleg că unii blogeri vor să aibă eforturile recompensate – o dorință absolut firească.
  • Articole formate din câteva cuvinte. Articolul este uneori mai scurt decât titlul. Sincer? Lipsă de respect pentru cititori, cu atât mai mult dacă experimentul se tot repetă.
  • Articole ale bloggerilor care caută cu tot dinadinsul să pară interesanți, abuzând și forțând textele pentru a demonstra fie că au citit dicționarul, fie că au gânduri așa de înalte că nici ei nu le mai înțeleg, alcătuind texte obositoare de formă fără fond.
  • Sfaturi și citate despre viață de la tineri care nu au nici 14 ani. Aici chiar este discutabil și depinde de experiența fiecăruia, dar vârsta este vârstă, iar noi învățăm necontenit. Cuvinte precum: mereu sau eu niciodată, le…

Vezi articol original 395 de cuvinte mai mult

4 răspunsuri to “Ce nu îmi place să văd pe bloguri și ce articole nu citesc?”

  1. pinuccia513 Says:

    Buongiorno Aliosa

Lasă un răspuns

