Alegeri !!!

Lacrimaroua

In fiecare dimineata cand ma trezesc, stiu ca am posibilitatea sa aleg intre a fi plin de viata sau a fi  Intr-o dispozitie proasta.
Aleg sa fiu plin de viata!
De fiecare data cand cad, stiu ca am posibilitatea sa incerc sa ma ridic sau sa raman acolo jos.
Aleg de fiecare data sa ma ridic!

Atunci cand cineva-mi greseste, stiu ca am posibilitatea sa iert sau sa port ranchiuna.
Aleg sa iert!
Cand un lucru rau vine asupra mea, stiu ca am posibilitatea sa ma victimizez sau sa invat ceva din din ce mi se intampla.
Aleg sa invat!
Cand cei din jur ma descurajeaza, stiu ca am posibilitatea sa-i ascult sau sa imi continui drumul.
Aleg sa-mi continui drumul!
In calatoria pe care o fac prin viata, stiu ca am posibilitatea sa privesc totul prin credinta sau prin prisma fricii.
Aleg sa privesc prin credinta!

Si atunci cand…

Vezi articol original 17 cuvinte mai mult

5 răspunsuri to “Alegeri !!!”

  1. pinuccia513 Says:

    Buoa giornata Aliosa 😊

  2. loshame Says:

    I like that ☺

    • Aliosa Says:

      Welcome to my blog Ioshame ! 🙂
      I’m glad you like what you found here! 🙂
      I look forward to you with joy and joy again! 🙂
      Thank you for your visit and appreciation! 🙂
      A most beautiful Sunday! 🙂
      Respectfully,
      Aliosa 🙂

  3. Aliosa Says:

    @ Doamnelor, Domnișoarelor și Domnilor care au trecut pe aici lăsând un LIKE , un COMENTARIU sau amândouă,
    sincere MULȚUMIRI și
    O Duminică Binecuvântată ! 🙂

    Aceleași ganduri și urări și Doamnei Lăcrimioara de la care am preluat minunata postare intitulată
    ^ Alegeri ^ !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stimă și respect,
    Aliosa 🙂

Lasă un răspuns

