O să încerc….

Vorbe pentru suflet...

 Când ai picioarele obosite, du-te înainte cu inima.

Paulo Coelho

 Ce fac eu pentru schimbare? Ce se alege din acțiunile mele? Fac eu oare suficiente lucruri pentru a mă simți bine?

Mergi mai departe. Cazi. Lumea arată diferit de la pământ.

Oprah Winfrey

  Continuând articolul anterior ” Am obosit…”, având cererea de a ofereri și sugestii, idei personale legate de modul de a depăși starea de nesiguranță emoțională a oboselii, vreau să subliniez că acțiunile noastre sunt sursa succesului și sursa încetinirii, doar noi avem ” bagheta” pentru a activa magia în noi și în jurul nostru. Doar greșind- învățăm, doar suferind ne călim și ne facem mai înțelepți, doar ciocnindu-ne de eșec nu eșuăm a doua oară, doar deschizându-ne – iubim, doar fiind buni, avem persoane dragi alături și doar fiind noi înșine ne simțim liberi. Nu este un șablon a fericirii și succesului care să meargă…

Vezi articol original 667 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

