In căutarea omului perfect…

prietendevremerea

Imagini pentru timpul nu sta in loc cauti perfectiuneaUn om special nu poate iubi, caci unde poate gasi alt om la fel de special ca si el ?

Un om a ramas neinsurat toata viata. Cand era pe punctul de a muri, la varsta de 90 de ani, cineva l-a intrebat:

– Ai ramas neinsurat toata viata, dar nu ne-ai spus niciodata de ce. Acum te afli pe patul de moarte, te rog sa imi satisfaci aceasta curiozitate. Daca ai vreun secret, acum este timpul sa mi-l spui, caci nu mai ai mult de trait. Nici chiar secretele cele mai ascunse nu-ti mai pot face rau.
– Da, am un secret, a raspuns omul. Nu am nimic impotriva casatoriei, dar am cautat femeia perfecta. Am tot cautat, dar viata mi s-a scurs printre degete.
– Bine, i-a raspuns intrigat amicul, dar nu ai putut gasi o femeie perfecta intre atatea milioane, cate exista pe acest pamant?
– Ba…

Vezi articol original 203 cuvinte mai mult

Un răspuns to “In căutarea omului perfect…”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Cum NU există OM perfect,
    și nici ADEVĂR ABSOLUT,
    plăcându-mi acest subiect,
    foarte, foarte mult 🙂
    am dat fără pic de ezitare,
    pe My Blog REPUBLICARE ! 🙂
    Afară PLOAIA a încetat

    VÂNTU nu mai bate ,
    eu la PIAȚĂ am plecat ,
    sa-mi cumpăr un litru de lapte ! 🙂
    Un sfârșit de săptămână plăcut persoanelor virtuale care vor TRECE pe AICI și vor LĂSA măcar o URMĂ 🙂
    Aliossa 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

