Miniaturi

racoltapetru6

Imagini pentru poze cu miniaturi rusticeImagini pentru poze cu miniaturi rusticeImagine similarăImagini pentru poze cu miniaturi rusticeImagine similarăImagine similară

Imagini pentru poze cu miniaturi rusticeImagine similarăImagine similarăImagini pentru poze cu miniaturi rusticeImagine similarăImagine similară

Selecție de pe Google

Vezi articol original

10 răspunsuri to “Miniaturi”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Hristos S-a Înălțat !!! 🙂 🙂 🙂
    De bucuria dublei sărbători
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2017/05/25/
    – Înălțarea Domnului IISUS HRISTOS
    si Ziua Eroilor Neamului Românesc

    postez pentru Domniile Voastre prin REPUBLICARE
    superbele ^ Miniaturi ^ 🙂
    adevărate creaturi ale iscusiților mesteri din MARAMUREȘ 🙂
    Aliosa 🙂

  2. racoltapetru6 Says:

    Deși e doar ora 17.00, îți doresc de pe acum o seară faină de tot, așa cum sper să fie și a mea, Sandule! Cu firească recunoștință pentru reblogare! 🙂

    • Aliosa Says:

      Seara va fi faină căci totul depinde de noi ! 🙂
      Pentru REBLOGARE eu trebuie să-ți mulțumesc 🙂
      căci fără a ta postare, eu nu aveam cum să găsesc 😦
      aceste superbe MINIATURI 🙂
      adevărate CREATURI !!! 🙂 🙂 🙂
      Seară faină si ție Petru ! 🙂
      Sandu 🙂

  3. micaivan Says:

    ADEVARAT S-A INALTAT !!! 🙂 Dumnezeu sa-i odihneasca pe eroii neamului romanesc !!!
    Mi-am permis sa intru si eu pe aici, la dv., sunteti de admirat, un adevarat roman !!! Felicitari !!! 🙂 O seara linistita sa aveti in continuare !!!

    • Aliosa Says:

      Adevărat s-a Înălțat ! 🙂
      Venirea Domniei Tale pe modestul meu al doilea blog,
      mă BUCURĂ si ONOREAZĂ ! 🙂
      Sper din toata inima ca aceasta vizita sa NU fie una singulara caci, dialogul virtual NU poate decat sa ne faca bine amândurora ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana BINECUVANTAT MicaIvan ! 🙂
      Cu stima si bucurie,
      Aliosa ! 🙂

      • Aliosa Says:

        PS ! 😦
        Am vrut sa vă vizitez dar………………….,
        din motive doar de Domnia Ta știutte 😦
        dând CLICK pe NIKNAME ,
        surpriză ……………………….
        NU am ajuns unde aș fi dorit ! 😦

  4. pinuccia513 Says:

    Molto belle le immagini Dolce notte caro amico Aliosa 🙂

  5. Aliosa Says:

    Buona giornata ! 🙂
    Buon weekend ! 🙂

    Alioșa ! 🙂

Lasă un răspuns

