Dac-ai veni…

arta si natura

..ai vrea să fure cerul o privire… să vezi cum cade pe pământ un strop de fericire… ai vrea…

cez3_flori

Dac -ai veni..  
As împleti cunună peste casă
Și soarele lângă poteci culcat
Ți-ar săruta pantofii de mătase

1

Și eu ți-aș cere mâna cu brățară
Și te-aș ruga să-ți porți cu mine pașii
Pe unde veseli fluieră cosa
șii
În ochi cu ziuă blândă
și sprințară.

Am rătăci pe câmpurile ude
Să vezi cum se desfoaie dimineața
Și-am asculta cum colcăie viața
În ierburile proaspete și crude.

2a

Ar crește galben soarele din grâu
Și apele s-ar arginta în zare,
Tu ai culege-n ochi priveli
ști clare
Și te-ai scălda-n lumină ca-ntr-un râu.

Un smoc de spice-ai treiera-n palmă
Să afli de e bobul copt și plin,

te amoȘi-un greier negru și-o lăcustă, lin,
Ar năvăli în sânul tău de-a valma.******  (Zaharia…

Vezi articol original 1 cuvânt mai mult

Un răspuns to “Dac-ai veni…”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Credeam ca numai MIE imi place aceasta SUPERBA poezie dar,
    ANE mi-a demonstrat contrariul ! 🙂
    Dac-ai veni
    de Zaharia Stancu ,
    imi este atat de familiara
    ca si PADUREA NEBUNA
    din Campia DeliOrmanului ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

Lasă un răspuns

