Iubirea mea

Denisa Aricescu

Inima mea țipă pe dinăuntru ca un creion ascuțit
Care’și pierde sângele din bătăile inimii…
Iubirea mea, doru-i înghețat pe spatele meu,
Stă prins în cleștii arigintii,
cei pe care îi țineam doar pentru șoapte.

Iubirea mea, ‘mi lipsești
Simt un gol în inima mea…
Nu mi te am aproape,
Mi-ești inimă și strig…
Lipsești.
Din gânduri, dor și șoapte.
Unde-mi ești?

Iubirea mea, ne-am căutat atât de mult
Ne-am risipit fără să vrem
Și ne-am pierdut.
Glas stins, durere și zbor frânt
Strigăt de of în gând și iar în gând.

Iubirea mea, ‘mi lipsești
Simt un gol în inima mea…
Nu mi te am aproape,
Mi-ești inimă și strig…
Lipsești.
Din gânduri, dor și șoapte.
Nu îmi ești.

Iubirea mea, doar timpu-i între noi,
Cuvintele, cum bine știi..
S-au risipit în 2.

Vezi articol original

6 răspunsuri to “Iubirea mea”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

  2. pinuccia513 Says:

    Molto carina questa poesia.
    Un caro saluto e buona giornata da Pinuccia 🙂

  3. Twila Says:

    Hmm it appears like your blog ate my first comment (it
    was super long) so I guess I’ll just sum it up what I
    had written and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any tips for newbie blog writers?
    I’d really appreciate it. https://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Canaria/074/5

  4. Aliosa Says:

    First of all, welcome to my blog! 🙂 Secondly, your comment went into spam because you were the first post. The following comments will not go to spam but directly in the inbox waiting for moderation 🙂 Third, I’m a blogger I do not have much experience and that’s why my advice is to post what you want and the more you post, you will also get experience! 🙂 I wish you all the best from now on! 🙂 Regards, Aliosa! 🙂

  5. araanz50 Says:

    Boa sorte no seu Blog, Aliosa
    Abraços.

Lasă un răspuns

