Știri de ultimă oră

Sweet & Salty

22

Magnolizarea orașului!!!
Astăzi Toronto a fost invadat de obiecte zburătoare neidentificate, care s-au lipit de crengile copacilor. Predomină albul și rozul. Lumea e derutată și face fotografii.
Sâmbătă, 29 aprilie.

10872827191553

Vezi articol original

8 răspunsuri to “Știri de ultimă oră”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!

    Aliosa 🙂

  2. sweet & salty Says:

    Multumesc mult, Aliosa! Ciresul este din grădina mea. În rest sunt de pe stradă. 😊

    • Aliosa Says:

      Buna Em.!
      Si eu iti multumesc ca ai trecut pe aici unde nu prea trece lumea virtuala dar asta-i problema mea , nu a ta ! 🙂
      Am banuit eu ceva in legatura cu FLORILE de CIRES avand in vedere faptul ca au fost de mai multe ori postate ! 🙂
      CIRESUL este unul din POMII preferati si de mine inca din copilarie cand, cu alti copii, dadeam” IAMA ” 🙂 in LIVEZILE de CIRESI ai CAP-ului de unde” LUAM ” 🙂 cat sa-mi ajunga pe toata ziua inclusiv bunilor PARINTI chiar daca de fiecare data ma AMENINTAU cu BATAIA ca intram in mosia Cooperatorilor Satului ( adica a STATULUI ) ! 🙂
      Cand venerabilul meu TATA a decedat la varsta de 94 de ani, Dumnezeu sa-L Odihneasca in PACE 🙂 , MARTIE 14 fiind, am PLANTAT in GRADINITA din spatele blocului unde locuiesc un CAIS pe motiv ca batranului meu i-au placut in lunga si frumoasa lui VIATA ,cel mai mul, CAISELE ! 🙂
      La ora cand postez cu drag raspunsul catre tine,
      CAISUL tatei e plin de ROADE,
      iar peste o LUNA de zile voi face din ele multe TARTINE 🙂
      din care in SAMBATA MORTILOR voi da cu drag de la mine,
      de POMANA pentru TATA si MAMA ca asa se cuvine ! 🙂
      Sa-ti fie ZIUA frumoasa ca si FLORILE de CIRES ,
      iar de-as avea cum, as veni la tine intr-un entuziast IURES,
      sa-ti sarut cu drag MANA si DEGETELE care lucreaza,
      cand cuvinte mestesugite si fotografii SUPERBE pe BLOG posteaza !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      • sweet & salty Says:

        Mulțumesc mult, suflet sensibil, ca floarea de cais! 🙂

      • Aliosa Says:

        Buna dimineata Em !
        La mine ACUM este ora 06.32 de minute ! 🙂
        Lumea ina DOARME :)m dar eu imi beau CAFEAUA fara ZAHAR 🙂 ( NU am DIABET si nici GLICEMIA peste LIMITELE normale dar ASA imi PLACE CAFEAUA : fara ZAHAR ! 🙂
        Eram CONVINS ca vei TRECE din NOU pe AICI stiind ca esti PERSOANA care trece de fiecare data prin locurile unde a COMENTAT ceva ! 🙂
        Fara LAUDA de sine, si EU procedez la fel 🙂 iar daca se intampla vreodata sa nu TREC pentru a afla RASPUNSUL la cele de mine postate, INSEAMNA ca e o PROBLEMA intrevenita NEPLANIFICAT si care a GENERAT neprezenta acolo………
        Ca urmare, si eu iti multumesc din toata ❤ Domnita Sensibila si plina de Gusturi deosebit de fine si sanatoase ! 🙂
        O zi de JOI plina de realizari, bucurii iar CIRESUL din gradinita domniei tale, sa fie plin de ALBINUTE, harnicute si dragute 🙂 care sa POLENIZEZE superbele FLORI spre a RODI spre marea ta implinire si satidfactie ! 🙂
        Cu deosebita afectiune,
        Aliosa 🙂 ❤ 🙂

  3. pinuccia513 Says:

    Bellissime! Buonanotte Aliosa 😊

  4. Aliosa Says:

    @ Pentru stimatele si distinsele vizitatoare si comentatoare de mai sus, MULTUMIRI si urarea de o Zi Frumoasa ca si Florile de CIRES de MAI !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

Lasă un răspuns

