De luni și de mai

Sweet & Salty

20170423_172129.jpg

Drumuri lungi, păcătuind în gânduri rotunde ca niște petale de toporași mov, împrăștiați pe alei.

26.jpg

Gânduri micuțe cu întrebări multe, pui de arici cu țepi, ce par inofensivi așa, de la distanță, dar lasă urme dacă încerci să îi domesticești. Nu. Nu încerc.

Întrebări timide ce se ascund la ceas de seară sub plapumă, poate se pierd printre penele de puf de pinguin, ori zboară pe geamul dormitorului larg deschis spre grădină, cu intenția clară să lase înăuntru cântecul lalelelor galbene și roșii, proaspăt înflorite.

Au deschis în grabă toate petalele. Deodată. Fără să se gândească prea bine la consecințe, iar acum sunt ocupate să-și negocieze parfumul proaspăt. Dar, adepte ale micului compromis, mi-l pun cuminți pe pervaz, știind că mă descurc eu mai bine, că-l drămuiesc în amintiri, că am mai multe sertare cu chei bine păstrate într-un lănțișor fin, ce-l păstrez sub tricou.

Și cum să nu mă…

Vezi articol original 269 de cuvinte mai mult

4 răspunsuri to “De luni și de mai”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!

    Aliosa 🙂

  2. sweet & salty Says:

    Mtumesc! Ai văzut ce lalele am? Sunt foarte mândră de ele. Au iesit mai multe decat anul trecut. 😊

    • Aliosa Says:

      Sunt superbe LALELELE tale ! 🙂
      Din pacate, in „GRADINITA de BALCON” 🙂
      http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/06/18/
      nu am loc si pentru LALELE ! 😦
      E si normal sa fii MANDRA de ELE ca-i rezultatul muncii tale ! 🙂
      dar si EU sunt MANDRU ca Dumnezeu mi te-a scos in CALEA VIRTUALA 🙂 sa purtam astfel de DIALOGURI care ,
      pe MINE,
      sincer, ma BINEDISPUN de fiecare data ! 🙂
      Multumesc pentru ce postezi pe minunatul tau BLOG ! 🙂
      si pentru faptul ca cei mai frumos si mai frumos la TINE 🙂
      prin REPUBLICARE e si la MINE !!! 🙂 🙂 🙂

      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      • sweet & salty Says:

        Sunt un miracol plantele. Anul trecut aveam foarte puține, dar se pare că s-au înmulțit de la sine. În plus unele sunt de o nuanță de portocaliu cum nu am mai avut. O zi frumoasă, Alioșa!

Lasă un răspuns

