Ce ziceți de un weekend la Iași? Ziua 1.

Un alt blog de călătorii

IasiIași a fost primul oraș din România pe care l-am vizitat după abolirea vizelor cu UE. Pînă atunci noi cei din Moldova, aveam nevoie de viză pentru a călători peste Prut. Procesul era unul destul de complicat și lung, erau nevoie de multe documente, invitații, extras de cont, adeverință de venit, prezența obligatorie a solicitantului și multe altele. Între timp procedura s-a simplificat la minim, e destul să-i prezint vameșului pașaportul biometric, să-i zîmbesc și gata sunt în România! He-he nici nu vă imaginați cît de plini îmi erau pantalonii de bucurie, prima dată cînd am ajuns mai departe de Ungheni. De atunci am vizitat Iașiul de mai multe ori și de fiecare data ne-am simțit foarte bine, și le recomand cu încredere tuturor prietenilor și cunoștințelor mele să vină aici.

Vezi articol original 814 cuvinte mai mult

3 răspunsuri to “Ce ziceți de un weekend la Iași? Ziua 1.”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Am trecut PRUTUL cel stabun sa ii multumesc prietenului OLEG pentru VIZITA si LIKE iar ce-am vazut in casuta-i virtuala,
    mi-a placut atat de tare 🙂
    incat am dat REPUBLICARE ,
    sa vedeti si domniile voastre ,
    ce FOTGRAFII superbe a facut ! 🙂
    O seara la fel de frumoasa ca a MEA avand in vedere ca echipa de fotbal ASTRA GIURGIU antrenata de GURALIVUL ( a fost AMENDAT cu 5000 de franci ELVETIENI de UEFA pentru ca l-a „luat gura pe dinainte”)si ARTAGOSUL ( a fost SUSPENDAT si AMENDAT de mai multe ori de Comisia de Disiplina a LPF pentru ca INJURA arbiri si nu numai …) 😦 fost RAPIDIST ,Sumudica , a INCASAT nu mai putin de 3 ( TREI) GOLURI de la FCSB , goluri ce l-au ” redus la TACERE ” pe antrenorul echipei ASTRA GURGIU care inainte de MECI spune vrute si nevrute ……………….
    Aliosa 🙂 🙂 🙂

  2. pinuccia513 Says:

    Buonanotte Aliosa bel post molto bella la fotografia. Un caro saluto da Pinuccia 🙂

    • Aliosa Says:

      Buonagirnata Pinuccia ! 🙂
      Grazie per la visita e desideri ! 🙂
      Buon Weekend ! 🙂
      Un caro saluto da parte mia e un grande abbraccio ! 🙂
      Aliosa 🙂

Lasă un răspuns

