(Ne)emoții

Denisa Aricescu

Întinde-ți mâna către mine
Și lasă-mă să mi te chem.
Dă-i gurii flori! Nu îmi da mie!
Reproșurile-ți toate ghem.

Tăcute-ți urmele din suflet,
Iubirea-i singurul îndemn,
Dă-i timp emoției să cânte!
De (ne)emoții, eu mă tem.

Privește-n toiul nopții stinse
Când lacrima, în cărți mi-e semn.
În gândul tău doar ecuații,
Răstălmăcesc timpul etern.

Visează-mi șoapta care urlă
Cum se topește în infern,
Sărutul, pune-mi-l pe creștet
Ca soarele dintr-un desen.

Privește-mi ochii cum vibrează
Iubire-n inimă ți-aștern.
Dă-mi timp! Ascultă cum răbdarea
Se-nveselește. Ne avem.

Dă-i timp emoției să cânte!
De (ne)emoții, eu mă tem.

Vezi articol original

4 răspunsuri to “(Ne)emoții”

  1. Aliosa Says:

    @ ALL !!!
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut

    si o luna APRILIE edenica 🙂 Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor care vor ajunge pe AICI ! 🙂
    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

  2. pinuccia513 Says:

    Buon fine settimana Aliosa un caro saluto da parte mia 🙂

  3. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Daca Domnia Ta, draga cititoare sau drag cititor cand vei ASCULTA videoclipul de mai jo

    vei putea sta fara
    ” NE( emotii ) „) ,
    EU, de fiecare data cand il REASCULT 🙂
    sunt coplesi de foarte mari EMOTII !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂

Lasă un răspuns

