Aliosa ” File de Jurnal”, la Ceas Aniversar !!!

Alioşa

Buna dimineata Doamnelor ,Domnisoarelor si Domnilor !

Buna dimineata !Buona giornata !Good Morning si o CAFELUTA !
Cum astazi aniversam 8 ( opt) anisori de la lansarea primului POST pe WordPress.com/

My Computer

Acum ,în prag de bătrânețe
Dintr-o dată mi-a venit
Să m-apuc ,ca-n tinerețe,
De-nvățat și de citit.

Computerul, bată-l norocul,
Ce pe loc m-a captivat
Ma obligă sa-i fac jocul,
Și mă-ndeamnă la-nvățat.

Cum, în școala am învățat
Numai rusa si franceza,
My computer mi-a dictat
Musai să învăț engleza.

Grăbit ca să iute  lucrez
Cu-n computer  cam sofisticat,
Un dicționar român-englez
Repede mi-am cumparat.

Computerul bată-l vina
Ce recent la-m cumpărat,
Spre engleza cu pricina
Obligat m-a dirijat.

Și , astfel toată ziulica
Navighez pe internet
Culegând ca  și furnica
Că timp am, berechet.

Noaptea, mă trezesc din somn
Și grăbit eu mă așez
Deși e noapte, și-alții dorm,

Pe net cu drag  să navighez.
El, ți-arată ce-ți dorești
De știi s-apeși pe taste,
Și-apoi, tu poți să…

Vezi articol original 425 de cuvinte mai mult

8 răspunsuri to “Aliosa ” File de Jurnal”, la Ceas Aniversar !!!”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Din motive inca nedepistate de mine 😦
    prietenele si prietenii virtuali din afara TARII, nu au fost INFORMATI de catre WordPress.com/
    de publicarea pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2017/03/24/
    a POSTULUI dedicat ANIVERSARII a 8 ( opt ) ani de la publicarea PRIMULUI POST
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/
    asa ca, spre INFORMAREA si a Domniilor Lor,
    am dat de ” BUNA VOIE si NESILIT de NIMEMI ” 🙂 🙂 🙂 REPUBLICARE aici !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

  2. vorbebune Says:

    Felicitari și mulți ani înainte! Cu drag…o zi bună!

  3. pinuccia513 Says:

    Buonanotte! 🙂

  4. Maria(araoimi) Says:

    Mulți ani cu bucurie!
    Alioșa, mulțumesc pentru fiecare poveste prețioasă !
    😊

Lasă un răspuns

