25 de curiozităţi din psihologie

prietendevremerea

Ştiai că o îmbrăţişare scurtă, de numai 25 de secunde, eliberează în corp substanţe chimice care sporesc încrederea în persoana pe care o iei în braţe? Sau că dependenţa de Internet a fost declarată boală mintală?imbratisare

Iată mai jos o listă cu nu mai puţin de 25 de curioziţăţi din psihologie, realizată de dailyvibes.org.

  1. Oamenii sunt mai fericiţi atunci când sunt ocupaţi. Acest lucru îi ajută să rămână optimişti.
  2. Fericirea, supărarea, tristeţea, frica, repulsia şi uimirea sunt singurele şase emoţii care se pot exprima universal, peste tot în lume.
  3. Consumul de ciocolată eliberează în organism aceleaşi substanţe chimice care se secretă atunci când suntem îndrăgostiţi.
  4. Oamenii sunt mai sinceri atunci când sunt obosiţi.
  5. O îmbrăţişare scurtă, de numai 25 de secunde, eliberează în corp substanţe chimice care sporesc încrederea în persoana pe care o iei în braţe.
  6. Studiile arată că pierderea telefonului mobil generează o panică similară cu cea provocată…

Vezi articol original 291 de cuvinte mai mult

7 răspunsuri to “25 de curiozităţi din psihologie”

  1. pinuccia513 Says:

    Buon pomeriggio Aliosa 🙂

  2. Maria(araoimi) Says:

    Alioșa, asta înseamnă că sunt fericita, io doar acum nu sunt „ocupată ” 😀
    Pffff, de obicei îmbrățișez mai ales copacii !
    Sigur și prietenii…😀
    Mulțumim! Noapte liniștită! 😊

    • Aliosa Says:

      Buna dimineata Maria !
      Ma bucur din toata ❤ ca esti FERICITA 🙂 iar faptul ca acum NU ESTI " ocupata" 🙂 imi zgandara mintea :), imi trezeste speranta 🙂 🙂 ca am putea sa stam la o CAFEA de vorba intr-o locatie aleasa de domnia ta in orasul pe care NU l-am mai vazut de dinainte de decembrie 1989 ! 😦
      Si EU imbratisez COPACII mai ales cand sunt INFLORITI 🙂 si cu FRUCTELE COAPTE 🙂 🙂 iar daca de un COPAC se sprijina o PRIETENA , imbratisez si PRIETENA si COPACUL !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc pentru vizita ,gandurile exprimate si urarea facuta ! 🙂
      O zi frumoasa si benefica din toata ❤ iti doresc ! 🙂
      Si chiar daca ACUM nu esti langa nici un COPAC ca nu-i inca INFLORIT , eu tot te IMBRATISEZ virtual ! 🙂
      Cu drag si simpatie,
      Aliosa 🙂

      • Aliosa Says:

        PS !
        Asa dupa cum am promis pe postul ” Despre” 🙂
        am luat cu mine CITATUL care-mi place mult ! 🙂
        ” Visatorul este cel care-si poate gasi drumul numai la lumina Lunii, iar pedeapsa lui e ca poate vedea zorile inaintea restului lumii .”
        Citat_ Oscar Wilde
        Multumesc frumos Maria ! 🙂
        Aliosa 🙂

      • Maria(araoimi) Says:

        Alioșa, mulțumesc!
        Mattheu Silverstone în „Orbiți de știință ” , explică necesitatea interacțiunii cu natura. Copacii oferă energia pământului. În noapte, astrele ne oferă meditații . Deși domeniul meu este legat de științe exacte, consider că avem nevoie și de timp alocat meditației și iubirii pentru tot ce ne oferă cu dărnicie natura.
        Sigur, cu mare drag te aștept la o cafea în Timișoara.
        Scrierile mele par triste, sunt inspirate din „momente” în care rămân cu tristețea unui eveniment descoperit în suflete. În realitate sunt veselă, optimistă, chiar dacă par „singură ” ! 😊
        Rareori am timp suficient să scriu pe blog, sunt în continuă „mișcare „.
        Îmbrățișări cu bucurie! 😊

Lasă un răspuns

