Salata cu peste afumat

Lacrimaroua

In cazul in care ati ramas in pana de idei ,va ofer o reteta in care eroul principal este cartoful care are anumiti invitati. 🙂

b39f7383be74042bb12b30eba7fd0446

* Ingrediente:

* 3-4 cartofi de marime medie
* 3-4 cepe rosii
* un peste afumat
* masline
* maioneza
* sare, piper

* Mod de preparare:

Am tocat ceapa julien, i-am adaugat ( dupa gust ) sare si otet si am lasat-o sa se odihneasca pana mi-am fiert cartofii si i-am taiat cubulete, am adaugat masline, sare, piper, maioneza ( dupa gustul fiecaruia ).

dscn1528

* Simpla si delicioasaaaaa !!! 🙂 🙂 🙂

Vezi articol original

11 răspunsuri to “Salata cu peste afumat”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    O asemenea MINUNATIE de SALATA
    musai trebuie asortata,
    cu un pahar cu VIN rubiniu ! 🙂
    Pofta Buna ! 🙂
    Aliosa 🙂

  2. Aliosa Says:

    ALLL !!!
    Pentru PRIETENELE si PRIETENII
    My Blog ,
    postez spre stiinta si curiozitate ,
    ” TROVANTI ” din ROMANIA !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

  3. pinuccia513 Says:

    Grazie per la ricetta ci proverò a farla deve essere molto buona! Un caro saluto Pinuccia

  4. Please Another Make up by lellaj1005 Says:

    Sembra molto delizioso! Ciao aliosa

Lasă un răspuns

