Zâmbeşte, nu te încrunta

prietendevremerea

Un om cam posomorât se plângea într-o zi unui alt om paşnic şi credincios, zicându-i:
— Nu ştiu ce au oamenii cu mine, de mă privesc cu fruntea încruntată şi cu ochi răi!
Acesta însă îi răspunse:
— Dumneata eşti de vină!
— Cum aşa? răspunse omul şi mai posomorât şi încruntat şi aproape supărat.
— Foarte bine! Ia uită-te puţin în oglinda asta cu chip senin, voios şi zâmbind.
Acela privi. Credinciosul îl întrebă:
— Iţi place?
— Sigur că-mi place!
— Acuma strâmbă-te, încruntă privirea şi strânge buzele. Aşa îţi place?
— Cred şi eu că nu-mi place. Nu-mi place chiar deloc.
Atunci credinciosul, care era un om înţelept, îl mustră prieteneşte şi-i zise:
— Vezi, aşa este şi cu lumea. Dacă te uiţi blând cu chip senin şi chiar zâmbind, aşa se uită şi ea la tine, iar dacă te încrunţi şi ai chipul aspru, tot aşa…

Vezi articol original 135 de cuvinte mai mult

3 răspunsuri to “Zâmbeşte, nu te încrunta”

  1. pinuccia513 Says:

    bello quello che hai scritto Aliosa guardiamo sempre il lato positivo delle cose succedono e la vita ci sorriderà! Buona serata un abbraccio 🙂

  2. em Says:

    Perfect adevărat. Zâmbetul se întoarce în oglindă. La fel și supărarea.

    • Aliosa Says:

      Buna Em.!
      Doamne, cat ADEVAR cuprind vorbele TALE ! 🙂
      Nu mai am de adaugat decat atat :
      – Ziua cand poposesti in casuta-mi virtuala,
      e o Zi de Mare Sarbatoare 🙂
      caci bucuria si a mea fala ,
      strabat hotar dupa hotare !!! 🙂 ❤ 🙂
      Weekend binecuvantat domnita frumoasa ! 🙂

      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

Lasă un răspuns

