Primul meu video! De ce bărbatul trebuie să aleagă femeia, nu invers?

by Natasha Alina

De ce bărbatul ar trebui să aleagă femeia, nu invers? Seria Bărbați vs. femei

De ce am ales să fac acest video?

Deoarece în cărțile mele scriu preponderent despre relațiile dintre bărbați și femei. Cititorii au ales în locul meu și eu am decis să duc mai departe această preocupare și să am alături de partea scrisă și video-uri pe această temă pe cât de controversată, pe atât de atrăgătoare pentru mine. Seria aceasta se va numi Bărbațivs. femei, iar acesta este doar primul filmuleț.

Acestea sunt doar informații orientative din care am înlăturat pe cât posibil subiectivismul, dar decizia îți aparține mereu. Acestea nu sunt sfaturi, sunt niște păreri argumentate. Voi vorbi despre câteva reguli generale și comportamente universal-valabile.

Mă voi axa pe ceea ce știu și pe ceea ce am învățat din experiența altora. Mă ajută faptul că am fost și pacienta unui psihanalist? Eu…

Vezi articol original 1.547 de cuvinte mai mult

2 răspunsuri to “Primul meu video! De ce bărbatul trebuie să aleagă femeia, nu invers?”

  1. Natasa Alina Culea Says:

    Mulțumesc! 🙂

    • Aliosa Says:

      Si eu iti multumesc pentru toate CARTILE , articolele si comentariile postate pe blogul domniei tale spre informarea celor care te urmaresc si citesc ! 🙂
      Multumesc si pentru continuarea dialogului nostru virtual ! 🙂
      O zi de JOI pe cinste si-apoi, un weekend minunat ! 🙂
      Aliosa !:)

Lasă un răspuns

