A mai trecut un an

Lumină pentru candela din suflet

În anul care a trecut,
Am fost rău, deși n-am vrut,
Binele de l-am iubit,
Eu tot rău am săvârșit.

Talerul s-ar egala,
Fapte bune de-ar afla,
Însă el a cumpănit,
Și doar rele a găsit.

Pentru anul care vine,
Eu Te rog ceva, Stăpâne:
Dă-mi voință și putere,
Ca să mă lepăd de rele.

Și să fiu din nou curat,
Cum am fost când m-ai creat,
Fără pată, fără vină,
Să trăiesc iar în lumină!

Elena J.

Vezi articol original

4 răspunsuri to “A mai trecut un an”

  1. pinuccia513 Says:

    Buona sera Aliosa! Buon mese di gennaio!

Lasă un răspuns

