Premierul

Madi şi Onu Blog

Însfârșit, azi, vom afla numele candidatului de Prim-ministru!

Liviu Dragnea i- a demonstrat Președintelui, că este un veritabil învingător. Scurt, nemțește!

Plus cu o uzură de nervi, pe măsura neașteptărilor prezidențiale.

Sincer, mă bucură faptul în sine!

Vor fi dejucate, consecințele unor combinații meschine internaționale, pe care nu le pot exclude apriori, chiar dacă nu sunt adeptul unor fantasmagorii conspiraționiste, pentru că nu-mi place marginea șanțului.

Pălăvrăgeala, fără să observi, îți fură Țara, sub forma ogoarelor, pădurilor, și a altor daruri naturale cu care am fost hărăziți.

Apoi, ne învrăjbește pe unii împotriva altora, ceea ce, ar da prilej rușilor, să le dea antirușilor contaminați de modernism opinial, iminența unei invazii putiniste, asupra României.

Ca și cum, Putin, nu ar fi sătul cu Țara de cea mai mare întindere, de peTerra. Mai mare de circa 1,5   ori, ca America, sursa salivației unora.

Eu, și surorile mele, am fost crescuți și…

Vezi articol original 118 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

