” De mana cu toamna ” ( Denisa Aricescu ) !!!

In loc de motto:

” Suflet neinteles

Nu am mai spus de mult,dar liniste nu am ,

Ce-as mai putea s-ascult,cand trece iar un an ?

Sunt mii de intrebari ce nu vor sa-mi dea pace ,

Cuvintele-mi sunt lacrimi, iar inima, ce-mi face ?

De ce n-as renunta la timpul ce-a trecut ? !

Durerea e a mea si nimeni n-a stiut .

Tu nu stii si nici tu,nici el, nici ea,nici voi !

Natang mi-e sufletul si suntem amandoi . ” clappinghat

Denisa Aricescu ” De mana cu toamna ” ,vol.2.pag.10.

http://rosedeny.wordpress.com/2016/11/

de-mana-cu-toamna-un-vis-denisa-aricescu-edadenisa-aricescu-eda-autoarea-vol-1-enigma-florilor-de-liliac-si-vol-2-de-mana-cu-toamna-un-vis-amandoua-in-posesia-mealansarea-vol-de-poezii-nov-20163s1_1996g

Despre  Denisa Aricescu, tanara POETA a ROMANIEI postdecembristeRomania

am aflat  virtual in urma cu ceva timp cand, navigand cu drag pe net, am dat de minunatul ei blog

http://rosedeny.wordpress.com/

de care m-am atasat imediat iar  persoanele ce nu ma cred, sa acceseze linkul de mai sus ca sa-mi citeasca COMENTARIILE facute de-a lungul timpului .Fara a ne fi intalnit vreodata, ne-am inteles minunat inca de la prima vizita  iar cele DOUA volume  de poezii

”  Enigma florilor de liliac”  si

” De mana cu toamna ” ,

primite de subsemnatul sunt dovada vie a celor afirmate mai sus !  🙂  Nu ma pricep in a face RECENZIi dar pot afirma fara teama de a gresi ca TOATE poeziile Denisei sunt MINUNATE si in multe dintre ele, sufleteste, ma regasesc si EU !  🙂  Ii multumesc si de aici, din cea de-a doua casuta virtuala , pentru generozitatea de a-mi expedia prin posta, contracost, bineinteles, volumul ” De mana cu toamna ” !

In semn de respect ii ofer din toata inima o garoafa din pepiniera proprieO garoafă pentru tine !  ”  Gradinita de balcon” urandu-i in acelasi timp, multa sanatate, putere de munca, implinirea tuturor dorintelor  si cat mai multe VOLUME de POEZII caci HAR are , TALENT are, VOINTA are iar MUZA-i este TANARA si RODNICA  ! 🙂

Toate cele bune pentru toata lumea virtuala ce ajunge pe aici !

Aliosa  .

11 răspunsuri to “” De mana cu toamna ” ( Denisa Aricescu ) !!!”

  1. Maria(araoimi) Says:

    Denisa, felicitări! 😊
    Deși nu ne cunoaștem, mă bucură rânduri scrise în carte, rânduri cu suflet! 😊

    • Aliosa Says:

      Multumesc frumos Maria pentru vizita si frumoasele cuvinte adresate Denisei ! 🙂
      In numele ei da-mi voie sa-ti urez o Duminica Binecuvantata ! 🙂
      Aliosa.

      • Maria(araoimi) Says:

        Aliosa, in mod special apreciez originalitatea, asta am vazut din intamplare pe blogul Denisei.Asta faci si tu, ai un blog original, curge frumos, are aspectul unui jurnal … Eu am „fulgerele”, episoade , franturi de ganduri care genereaza automat in minte o poveste, la fel de repede le transmit, fara sa tin cont daca plac ori nu, motiv pentru care aspectul blogului meu este de-a dreptul imprastiat 🙂 , nu am timpul fizic sa-i organizez.Scriu direct pe blog, nu imi place sa „copiez” idei. Am activitati care ma tin uneori departe de tara si apuc si eu din cand in cand, sa mai citesc ce este prin blogosfera. Poate ma repet, dar ceea ce scriu cu adevarat si posibil in timp se va concretiza nu este pe blog, exista doar doua saua trei fragmente…, activitate pe care o duc in paralel cu cea obisnuita.In rest, imi fac timp sa citesc, uneori sa recitesc clasicii. Sunt si vor fi pentru mine foarte importanti.
        O duminica minunata, Aliosa ! 🙂

      • Aliosa Says:

        Multumesc frumos pentru cele sus postate ! 🙂
        O seara de duminica minunata,
        o noapte linistita si-o saptamana viitoare, plina de realizari, impliniri si bucurii ! 🙂

        Aliosa 🙂

  2. pinuccia513 Says:

    Buonanotte Aliosa! tantissimi saluti a te e famiglia buona domenica. 🙂

  3. Aliosa Says:

    Buonagiornata Pinuccia !
    Grazie della visita e desideri ! 🙂
    Tantissimi saluti a te e famiglia , bunona domenica ! 🙂

    Aliosa ❤

  4. Eda Says:

    Vă aduc cele mai calde mulțumiri, tuturor! 🙂

    • Aliosa Says:

      Buna ziua Eda !
      Ma bucur sincer si din toata ❤ ca ai ajunns pe aici ! 🙂
      iti multumesc in numele tuturor care au citit aceasta postare ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai frumos,
      iar Mos NICOLAE sa-ti aduca un cadou generos ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

  5. elena maria Says:

    ceva inedit si unic

  6. dana Says:

    foarte frumos, imi place

  7. ioan Says:

    destul de interesant

Lasă un răspuns

