Literele sufletului meu

undeva într-un han

,,te-am iubit
te iubesc
dă-i la naiba pe toţi
lumea-i plină de târfe
troglodiți
și netoți
unde eşti
când mi-e dor
unde eşti
când mi-e teamă
c-am să mor
în greu chin
lângă o damigeană
când duios
se aleargă
pe un cer fără nori
carul mic
carul mare
şi vreo câteva ciori
hai încoace
te uită
se mai duce un an
te aştept
cum mă ştii
la o masă-ntr-un han
ninge-a dor
ninge-a tine
ninge cum n-a mai nins
nu mai eşti
nu mi-e bine
şi-s de boală atins
am o febră
de tine
şi nu ştiu unde eşti
mergi pe google
vezi hanul
vino să lecuieşti
un nebun
ce te-aşteaptă
ca în fiece an
într-un loc
fără nume

undeva
într-un han,,

Vezi articol original

Lasă un răspuns

