Interviu cu Dumnezeu, Octavian Paler

arta si natura

n-s

– “Ai vrea să-mi iei un interviu”… zise Dumnezeu.
– “Dacă ai timp”… i-am răspuns.

Dumnezeu a zâmbit şi mi-a spus:

“Timpul meu este eternitatea… Ce întrebări ai vrea să-mi pui?”

Eu: “Ce te surprinde cel mai mult la oameni?”

Dumnezeu mi-a răspuns: “Faptul că se plictisesc de copilărie, se grăbesc să crească… iar apoi tânjesc iar să fie copii; că îşi pierd sănătatea pentru a face bani iar apoi îşi pierd banii pentru a-şi recăpăta sănătatea.

Faptul că se gândesc cu teamă la viitor şi uită prezentul iar astfel nu trăiesc nici prezentul nici viitorul; că trăiesc ca şi cum nu ar muri niciodată şi mor ca şi cum nu ar fi trăit.”

Dumnezeu mi-a luat mâna şi am stat tăcuţi un timp.

Apoi am întrebat: “Ca părinte, care ar fi câteva dintre lecţiile de viaţă pe care ai dori să le înveţe copiii tăi?”

Dumnezeu: “Să înveţe că…

Vezi articol original 149 de cuvinte mai mult

4 răspunsuri to “Interviu cu Dumnezeu, Octavian Paler”

  1. pinuccia513 Says:

    Bel testo su Dio! Buona serata Aliosa 🙂

  2. sweet & salty Says:

    Îmi place tare mult. L-am pus și eu pe fb. Apropo: nu ai observat dar îți trimisesem la un punct add la fb. Oare ți-am spus? Ai observat? ( Em Sava)

    • Aliosa Says:

      Buna Em.!
      Ma bucur ca iti place postarea de pe My Blog ! 🙂
      Dincolo, pe
      http://aliosapopovici.wordpress.com/
      ma las stapanit de FURIA ce o am pentru IPOCRITII de politicieni si, prin CURAJUL asumat 🙂 de a-i DEMASCA , determin lumea virtuala sa NU comenteze 😦
      Cat priveste intrebarea de mai sus, SINCER, am OBSERVAT ca mi-ai TRIMIS la un punct ” ADD la fb.” dar, NU am dat ADAUGARE PRIETENI pentru ca , ODATA cu TINE pe care te cunosc virtual destul ca sa te RESPECT fff mult 🙂 si in care sa am INCREDERE deplina 🙂 🙂
      as fi ACCEPTAT fara VOIA MEA si fff multe persoane NECUNOSCUTE care socializeaza pe acel sitte si pe care, sincer nu mi le doream prietene virtuale 😦
      Odata am dar ” ADD FRIENDS ” la CINEVA CUNOSCUT si m-am TREZIT pe PAGINA mea cu SUTE de persoane virtuale care, vazand ca nu le VIZITEZ pagina, au inceput sa ma INJRE intre ele 😦
      In concluzie, te rog frumos sa NU te SUPERI dar,
      vorba proverbului nostru romanesc :
      – ” Cine se FRIGE cu ciorba, SUFLA si-n IAURT ” 🙂 😦
      Eu voi veni cu drag pe blogul tau de pe WordPress.com/
      unde ma simt EXCELENT si NU INJURAT ca pe sitte-ul despre care vorbim …….
      Acolo, dialoghez virtual numai cu FIICA si GINERELE care au pagina personala doar acolo …………..
      In speranta ca m-am facut inteles, iti urez o Duminica Binecuvantata si frumoasa ca si superbele melodii grecesti

      pe care, de le asculti in liniste, STRALUCESTI 🙂
      ca razele SOARELUI cand iese din nori !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu drag si respect,
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

Lasă un răspuns

