SCHIMBAREA GARZII LA CETATEA ” ALBA CAROLINA” !

Alioşa

In loc de motto :

Tot ceea ce se intampla in viata noastra, bun sau rau, se intampla numai datorita noua.Singuri ne cons­truim realitatea. Este vorba despre ceea ce gandim. Mintea actioneaza ca un magnet, atragand ceea ce do­rim. Este foarte important sa te simti bine, sa gandesti pozitiv, sa zambesti, sa te bucuri de viata. Nu trebuie decat sa vrei un lucru cu orice pret, cu toata fiinta ta, sa te bucuri ca il vei avea. Si atunci il vei obtine!Mi-am dorit foarte mult sa asist la SCHIMBAREA GARZII la  cetatea ” ALBA CAROLINA ” ( ALBA IULIA , leaganul UNIRII tuturor ROMANILOR ) si, dupa cum veti observa din SlideShow-ul de mai jos    AM REUSIT !!!

Daca vrei cu adevarat ceva , il vei obtine indiferent de greutatile intampinate pentru obtinerea acelui ceva  ! Eu am vrut si-am obtinut !

  Vizionare placuta iar COMENTARIILE pe…

Vezi articol original 21 de cuvinte mai mult

Un răspuns to “SCHIMBAREA GARZII LA CETATEA ” ALBA CAROLINA” !”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!

    Aliosa.

Lasă un răspuns

