Melitzana

Lacrimaroua

… avand in vedere ca anul acesta am vizitat batrana Elada  care are un farmec aparte 🙂 , va invit in bucataria mea pentru a incerca o reteta noua, de data aceasta greceasca … 🙂

* Ingrediente:

* 2-3 vinete
* rosii
* 2 catei de usturoi
* 1 ceapa rosie
* zeama de la o jumatate de lamaie
* masline negre
* 100 mi ulei de masline
* 0 legatura de patrunjel
* sare, piper – dupa gust

* Mod de preparare:

Taiati vinetele pe lungime si faceti taieturi in miez sub forma de plasa. Taiati usturoiul felii si asezati-l in inciziile facute, presarati sare, piper si stropiti cu ulei de masline. Spalati rosiile si ungeti-le cu ulei de masline.
Coaceti legumele timp de 45 de minute.
Decojiti legumele si tocati marunt miezul vinetelor si al rosiilor.
Tocati marunt ceapa si usturoiul din vinete si adaugati-le in salata.
Preparati sosul:…

Vezi articol original 42 de cuvinte mai mult

4 răspunsuri to “Melitzana”

  1. sweet & salty Says:

    Cum adică preparați sosul? Eu vreau să o fac, îmi plac vinetele dar nu am înțeles finalul. Mulțumesc!
    Zi frumoasă! 🙂

    • Aliosa Says:

      Buna Em !
      Uite finalul :
      Preparati sosul:
      amestecati uleiul cu zeama de la o jumatate de lamaie, sare si piper. Tocati marunt patrunjelul si adaugati-l in salata. Puneti masline negre taiate felii si amestecati.
      Puteti adauga si branza feta daca doriti.
      Succes in preparare si pofta buna la mancare ! 🙂
      Aliosa.

      • sweet & salty Says:

        Mulțumesc, Alioșa! Chiar o voi încerca. Seară frumoasă! 🙂

      • Aliosa Says:

        Chiar te sfatuiesc sincer sa o incerci iar cand va fi gata,
        o sa TE bucuri 🙂
        ca o fetita cand mamica i-a oferit cadou PRIMA PAPUSA din viata ei !!! 🙂 🙂 🙂
        Eu am preparat-o si fiindca mi -a placut tare mult,
        m-am hotarat sa pregatesc si pentru la IARNA vreo 10-15 borcane de 400 gr.
        dupa RETETA de mai SUS 🙂
        cu urmatoarele precizari :
        dupa ce SALATA este gata, o voi pune in borcane,
        voi insuruba capacele si voi pune borcanele la STERILIZAT 30-40 de minute ,
        voi acoperi vasul in care au fost sterilizate si,
        le voi lasa in oala respectiva toata noaptea dupa care,
        le voi depozita in CAMARA racoroasa, cu aerisire dar plina cu de toate …………………..
        Ma bucur ca ai trecut din nou pe aici ! 🙂
        Din toata ❤ , toate cele bune ! 🙂
        Cu respect,
        Aliosa.

Lasă un răspuns

