Haideți să vorbim despre cum poate fi!

by Natasha Alina

Unii dintre voi știu deja că în afara scrisului, jobului și multor altor preocupări pe care le am, sunt implicată în activități ce țin de latura spirituală. Din ceea ce știu până acum, este destul de probabil ca (începând cu luna septembrie a acestui an) lucrurile să se schimbe radical. Cum? Aș vrea să știu. Adevărul este că nimeni nu știe 100% sigur. Viitorul nu este bătut în piatră, este fluid și depinde de multe probabilități. Dar, uneori, există o condensare a unei direcții care arată că probabilitatea ca aceasta să se întâmple este destul de mare, ca atare greu de evitat. Știind acestea, m-am întrebat ce-aș putea face eu la nivel personal?

Am ales să scriu acest articol în care îmi voi concentra gândurile și energia la ceea ce aș vrea eu să fie în lume, pentru că da, nu sunt de acord cu multe lucruri care caracterizează colectivul…

Vezi articol original 413 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

