Sănătatea din vârful munților: afinele si cele 9 beneficii ale lor

Afinele, acele margelute de culoare albastru inchis, sunt fructele muntilor, fructe care capteaza toata energia solara de pe platourile inalte si se transforma intr-o hrana bogata in vitamine, gata…

Sursă: Sănătatea din vârful munților: afinele si cele 9 beneficii ale lor

3 răspunsuri to “Sănătatea din vârful munților: afinele si cele 9 beneficii ale lor”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    In semn de MULTUMIRE
    prietenului care a publicat
    aceasta FOLOSITOARE postare,
    videoclipul de fata i-am dedicat ! 🙂

    Aliosa.

  2. Maria(araoimi) Says:

    Aliosa, azi am papat 2 kg. Copilaria cu bunica m-a dus pe dealuri cu rugi de mure, zmeura, fragi si afine. Parintii stiau pe unde am colindat, dupa zgariturile rugilor si fata colorata pana la urechi. Acum….le cumpar….
    Duminica minunata ! 🙂

    • Aliosa Says:

      Buna seara Maria !
      Te invidiez pentru cele 2kg.de AFINE ” papate ” ! 🙂
      Din pacate, in Campia DeliOrmanului si mai ales in ” Padurea Nebuna ” de cand cu POLUAREA globala, AFINE nu mai cresc asa ca, eu le ” pap” in stare proaspata doar atunci cand plec HAI-Hui prin TARA si uneori cand mai apar in marile magazine din orasul de pe malul Dunarii batrane …………
      Anul acesta , pe timpul cat am fost la poalele CEAHLAULUI si pe Varful PIETRICICA
      http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/06/07/
      am tot cumparat de la localnici AFINE multe din care , acasa, am preparat DULCEATA, GEM si SIROP pentru miraculoasa AFINATA din care beau cu familia si prietenii la evenimentele importante din timpul anului si la inceputul anului viitor …….
      La anul , iar merg acolo unde am fost si anul asta si REPET operatiunea ” AFINA” !!! 🙂 🙂 🙂
      O saptamana minunata din toata ❤ iti doresc Maria ! 🙂
      Aliosa.

Lasă un răspuns

