Dragile mele rime

Georgiana Obadă

large

Suflet pierdut în agitație

Inima plină de tine

Mintea prinsă-n creație

Ganduri exprimate în rime.

Mii de sentimente ciudate

Gura prinsă-n tacere

Doar prin rime exprimate

Și-n suflet durere.

Curaju-mi lipsește

Știu ca nu-i bine

Ce inima-mi șoptește

Să-ți spun doar în rime.

De le citești să-mi spui

Că au ajuns la tine

De nu,rămân a nimănui

Dragile mele rime.

Georgiana Obadă

Vezi articol original

4 răspunsuri to “Dragile mele rime”

  1. Aliosa Says:

    @ ALLL !!!
    Multumesc tuturor persoanelor virtuale care au trecut pe aici dand „LIKE” fara alte comentarii ! 🙂
    Asta insemana ca POSTUL le PLACE dar NU-I meritul meu ci al AUTOAREI versurilor REPUBLICATE care mi-au PLACUT in mod deosebit si MIE obisnuit cu CRITICA politicienilor de ” Doi Lei ” dis spatiul mioritic ce se cheama ROMANIA .
    Pentru EDA , gravatar nr.3 , LIKE , o vorba-n PLUS pe BLOGUL ei
    http://rosendeny.wordpress.com/
    dar si AICI la MINE !!! 🙂 🙂 🙂

    O VARA fierbinte si-alese cuvinte,
    Dumnezeu sa-ti ofere ca dar
    EU n-am la tine decat o singura rugaminte :
    Sa MERGI INAINTE caci ,ai mult HAR !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima deosebita,
    un fel de PARINTE
    cu❤ multumita
    si mintea fierbinte !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

  2. Aliosa Says:

    Buna Dimineata Lume Virtuala ! 🙂
    M-am intors ACASA dupa o lunga perioada de abstinenta pe INTERNET caci acolo unde-am fost
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/06/07/
    din motive serioase,NU am luat LAPTOPUL cu mine ca sa pot NAVIGA cu drag pe NET iar din cauza ” postacilor” platiti de forte oculte SA MA DENIGREZE , al setat la COMENTARII,OPTIUNEA
    ” Asteptare pentru MODERARE ” ………..
    Acum ca m-am REINTORS,
    sper sa va fiu de folos
    si sa postez lucruri ce sa va indemne cu interes sa comentati ! 🙂
    Pana atunci insa, va INVIT cu drag la DANS pe ritm brazilian de
    ” LAMBADA” !!! 🙂 🙂 🙂

    Iar pentru cei care mai CRED inca in DUMNEZEU,
    de „Inaltarea Domnului IISUS HRISTOS” 🙂
    si de Ziua EROILOR neamului ROMANESC,
    ” Hristos S-a Inaltat ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

  3. araanz50 Says:

    Obrigado, Aliosa pela sua visita
    Abraço e um Bom dia

  4. Aliosa Says:

    Multumesc frumos Araanz50 pentru vizita, postare si urare ! 🙂
    Din toata ❤ o calda imbratisare,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

