Din bucătăria mea…

Sweet & Salty

5Ce e bun trece repede… și obosește… și îngrașă…
Sărbători frumoase, prilej de bucurie…
Bucătăreală maximă și întors casa pe dos…
Am lipsit din peisaj pentru că am fost prinsă până-n vârful urechilor, ca voi toți. La noi în casă se petrece românește, chiar dacă suntem departe de Românica noastră. Respectăm în linii mari tradiția, chiar dacă, din exces de zel, ori prea multă creativitate lucrurile o mai iau în altă direcție. Ouăle (eu așa le spun, acesta e termenul pe care îl consider eu corect) ar fi trebuit să fie roșii. (Le vopsesc tradițional ca la bunica, cu coji de ceapă roșie, ca să fie cât mai bio). Le-am mai pus câte-o frunzuliță la unele. Iar pe altele m-am jucat cu pensula. Și-am desenat uitând că mai am 1001 de treburi.

La sfârșit le-am dat cu slănină, așa că au fost lucioase și mândre.
Rezultatul o să-l vedeți și…

Vezi articol original 77 de cuvinte mai mult

Un răspuns to “Din bucătăria mea…”

  1. Aliosa Says:

    Buna SavaToronto ! 🙂
    Din bucataria TA,
    EU pe toate le-as LUA,
    NU pentru a le MANCA
    ci pentru a le PASTRA,
    asa de frumoase sunt,
    ca la altii n-am vazut ! 🙂
    La PASTELE care vine,
    sa ma inviti si pe mine,
    sa imi dai un OU rosu de gaina,
    sa-l pastrez in a mea vitrina !! 🙂 🙂
    O luna de MAI pe placul❤ tale ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.
    Comentariu postat pe
    https://savatoronto.wordpress.com/2016/05/02/

Lasă un răspuns

