Ce să faci ca să nu-ți fie rău de la mâncărurile de Paște

racoltapetru6

Paștele este o sărbătoare simbolică, a reînnoirii și împrospătării. Postul este și el parte din acest proces, reprezentând din punct de vedere alimentar o dietă prin excelență vegetariană, cu un caracter de cruțare hepatică – pune în repaus secreția biliară și funcția hepatică.

Trucuri de dietă, ca să nu-ți fie rău

1. Produsele bogate în proteine animale precum carnea de miel, drobul sau ouăle trebuie preparate cât mai dietetic, primăvăratic: la cuptor, la abur, la grătar, prin fierbere, evitând pe cât posibil prăjelile sau alimentele cu un conținut mare de grăsimi animale sau uleiuri.

2. Preparatele grele vor fi acompaniate de cât mai multe vegetale proaspete și legume de sezon.

3. Moderație privind dulciurile, făinoasele, dar și băuturile dulci carbogazoase sau alcoolice.

4. Este bine să consumi porții cât se poate de mici de alimente cu digestie dificilă (friptura de miel, drobul, ouăle, cozonacul, pasca) și porții cât mai generoase…

Vezi articol original 209 cuvinte mai mult

Anunțuri

Un răspuns to “Ce să faci ca să nu-ți fie rău de la mâncărurile de Paște”

  1. Aliosa Says:

    Hristos a Inviat !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.
    PS !
    Sfaturile sus date,sunt minunate,dar din pacate,
    le-am aflat dupa ce-am MANCAT mult din toate bucatele pascale pregatite !!! 🙂 🙂 🙂
    Voi tine cont de ele, la PASTELE viitor ! 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: