Să ne cunoaștem

Denisa Aricescu

Să ne cunoaștem

Tu nu știi cine ești tu,
Cum nici primăvara nu-și cunoaște parfumul.
Eu nu știu cine sunt eu,
Cum nici gândul nu știe că a trecut prin mintea mea.
Hai, să ne cunoaștem !
Lasă-te pictat în apusul șoaptelor mele,
Iar eu mă voi lăsa cuprinsă în brațele nopții,
Până aproape de răsăritul zâmbetului tău.

foto_lalea

Când citeam prima scrisoare a primăverii, o lalea își descoperea chipul.

flori_de_cireș

Îmi înecam privirile în marea cireșilor înfloriți.

foto_primăvară

Sunt mai puține zilele cu zâmbet decât zilele cu flori.

Vezi articol original

3 răspunsuri to “Să ne cunoaștem”

  1. Aliosa Says:

    @ ALL !!!
    Denisa Aricescu este domnisoara autoare a volumului de poezii ” Enigma Florilor de Liliac ” 🙂 🙂 🙂 ce-l pastrez la loc de mare cinste in vitrina mea cu carti si pe care-l recitesc in zilele cand stresul ucigas incearca sa se cuibareasca in sufletul meu .
    Din respect si admiratie pentru minunatele ei POEZII dar si pentru BLOGUL ei de o inalta tinuta artistica
    http://rosedeny.wordpress.com/
    am preluat POEZIA de mai sus a carui TITLU ” Sa ne cunoastem ”
    spune foarte multe pentru cine vrea sa inteleaga ! 🙂
    Cele bune celor ce ajung pe aici ! 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

  2. araanz50 Says:

Lasă un răspuns

