Adio!

Atat de frumoasa este POEZIA incat i-am dat ” Re-publica” ! 🙂

Georgeta - Poezii de suflet - Blog

,,Cel mai bun leac al sufletului este cel care rupe o dată pentru totdeauna

toate lanţurile dureroase care-l strâng” (Citat din Ovidius)

Vreau linişte în suflet şi-n gând,în astă vară,
Vreau să scriuvers de dor sub teiul înflorit,
Căci am lăsat în urmă a vieţii grea povară
Şi sper să mi te uit, căci tu nu m-ai dorit…

Am plâns şi m-am rugat la Domnu-n clipe grele
Să-mi scrii sau să te-nduri să-mi dai măcar un semn,
Dar… nu. Tu te gândeai la una dintre ele
Şi-oricât te imploram, tu rămâneai de lemn…

Una din ele-i Ady, cealată e Elena

Şi câte or mai fi acum în viaţa ta…

Om serios eşti tu? Doamne, mai mare jena!

Nu-ţi spun decât atât: ,,De azi te voi uita!”

Vreau linişte în suflet, dar… cât va dura, oare?

Sper să nu te mai văd nicicând în…

Vezi articol original 22 de cuvinte mai mult

6 răspunsuri to “Adio!”

  1. Aliosa Says:

    Pentru IUBITII mei ITALIENI (fiica, ginere, nepotel, cuscri, rude) si pentru domniile lor bloggeri ITALIENI ce-mi trec pragul casei virtuale si care serbeaza azi Sfintele PASTI, din toata inima,
    PASTE FERICIT ! 🙂
    Buona Pasqua a tutti ! 🙂

    Aliosa.

  2. Georgeta Nedelcu Says:

    Multumesc pentru vizita!

  3. Georgeta Nedelcu Says:

    Paste fericit si voua!

  4. pinuccia513 Says:

    Buona Pasqua e un saluto

Lasă un răspuns

